(+357) 22487540
  • Posted 12 May 2020
  • In Corporate News

Η CASE λανσάρει τον πρώτο παγκόσμια  πλήρως ηλεκτρικό φορτωτή/εκσκαφέα (backhoe loader) στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Στην CONEXPO 2020, η CASE Construction Equipment ξεκίνησε τον πρώτο πλήρως ηλεκτρικό φορτωτή/εκσκαφέας της κατασκευαστικής βιομηχανίας. Η ιδέα του 580 EV (Electric Vehicle), που ονομάστηκε και ως  Project Zeus, προσφέρει την ίδια ισχύ και απόδοση με έναν πετρελαιοκίνητο φορτωτή CASE, αλλά με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και σημαντικά μειωμένο κόστος λειτουργίας. Δύο μηχανήματα έχουν ήδη πωληθεί σε εταιρείες κοινής ωφέλειας με έδρα τις ΗΠΑ, με το συγκεκριμένο project να αφορά αποκλειστικά την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
«Από το σχεδιασμό του πρώτου φορτωτή εκσκαφέα το 1957, η CASE παρέμεινε στην κορυφή της κατασκευής backhoe loader», δήλωσε ο Egidio Galano, Διευθυντής προϊόντων Compact Line, CASE Construction Equipment Europe. ``Το 580 EV συνεχίζει αυτή την εξέλιξη και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προόδου για την ευρύτερη δέσμευση της CASE σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τον κατασκευαστικό εξοπλισμό. Με την παραγωγή αυτής της πρωτότυπης μηχανής, εξασφαλίζουμε τη βιωσιμότητα των ηλεκτρικών μηχανημάτων αυτής της κατηγορίας, στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.``
Το 580 EV τροφοδοτείται από συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, 480 volt, 90kWh. Μπορεί να φορτιστεί μέσω οποιασδήποτε σύνδεσης 220 volt /τριφασικού ρεύματος για να δώσει, ανάλογα με την εφαρμογή,  περίπου οκτώ ώρες λειτουργίας. Η μπαταρία τροφοδοτεί ξεχωριστά το μοτέρ  μετάδοσης κίνησης και τα υδραυλικά μοτέρ, έτσι η δύναμη του μηχανήματος είναι η ίδια με αυτή του πετρελαιοκίνητου. Η συνολική απόδοση βελτιώνεται γιατί μπορεί υπάρχει ταυτόχρονη λειτουργία του φορτωτή και του συστήματος μετάδοσης κίνησης χωρίς να μειώνεται η ισχύς.

Επίσης μειώνει δραστικά το αποτύπωμα 〖CO〗_2 και εκτιμάται ότι τα 580 EV θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν έως και 90% στο ετήσιο κόστος λειτουργίας, συγκριτικά με ένα συμβατικό μηχάνημα . Αυτό οφείλεται είτε σε μειωμένη είτε εξαλειφθείσα δαπάνη για ντίζελ, λάδι κινητήρα, AdBlue και συντήρηση κινητήρα. Η CASE για να προωθήσει περισσότερο το  580 EV περιλαμβάνει το SiteWatch ™ στον βασικό εξοπλισμό.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται διατηρώντας τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που οι χειριστές περιμένουν από έναν φορτωτή εκσκαφέας CASE, όπως εξηγεί ο Galano: ``Το 580 EV λειτουργεί και χειρίζεται ακριβώς όπως ένα παραδοσιακό backhoe CASE. Αυτό είναι σημαντικό όταν θέλουμε να εφαρμόσουμε συναρπαστικές νέες τεχνολογίες σε οποιοδήποτε μηχάνημα CASE και σημαίνει ότι οι χειριστές μπορούν να βιώσουν τις ίδιες δυνατότητες από ένα πολύ πιο ήσυχο και απαλλαγμένο από εκπομπές εργασιακό περιβάλλον.``
Όπως και με το ProjectTETRA, τον βασικό φορτωτή με μεθάνιο που κυκλοφόρησε στην Bauma 2019, η CASE συνεργάστηκε με τη Michelin στα ελαστικά για το 580 EV. Τα ελαστικά Michelin CrossGrip που χρησιμοποιούνται στο πρωτότυπο μηχάνημα διαθέτουν μη κατευθυντικό σχεδιασμό πέλματος, με αποτέλεσμα εξαιρετικό χειρισμό, άνεση και μεγάλη δυνατότητα φόρτωσης σε επιφάνειες που κυμαίνονται από άσφαλτο έως χιόνι.
Το 580 EV αντιπροσωπεύει την πρώτη επίσημη είσοδο της CASE στην αγορά ηλεκτρικών μηχανημάτων. Σε συνεργασία με την αδελφή εταιρεία FPT Industrial, η CASE θα συνεχίσει να αναζητά επιλογές ηλεκτρισμού και εναλλακτικών καυσίμων τα οποία καθιστούν βιώσιμο το μέλλον των κατασκευαστικών μηχανημάτων. 
 

VIDEOS

Το CASE 580 EV είναι ο πρώτος πλήρως ηλεκτρικός φορτωτής εκσκαφέας που παράγει την ίδια απόδοση ενός εκσκαφέα CASE αλλά με μηδενικές εκπομπές ρύπων, λιγότερους θορύβους και χωρίς τη συντήρηση και τα υγρά που σχετίζονται με τον κινητήρα ντίζελ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:  www.casece.com/580ev